Si hei til våre nye fuelere

ansatte-2022

Det er med stor entusiasme at vi kan melde om “påfuel i rekkene” våre, vi har nemlig ansatt flere nye dyktige ansatte i ulike roller

Charlotte Blomsterpotte Nicolaysen:

Vårt forhold til Charlotte startet allerede for noen år tilbake, da hun sendte oss en blomsterpotte, som hun ønsket skulle få spire og gro hos Fuel. Frøet hun tidligere sådde har fått vokse over tid og kan nå høstes inn i form av en kreatørrolle her hos oss!

 

Charlotte har en bachelor i Art Direction fra Westerdals Oslo School of Art, Communication and Technology og har tilegnet seg bred erfaring fra reklame og PR-bransjen. Charlotte mener at de beste ideene er tuftet på solid innsikt og data, da disse forutsetningene ofte danner grunnlaget for de knallsterke ideene til gode reklamekonsepter. 

I løpet av de siste årene har hun jobbet med store kunder som: Human-Etisk Forbund, Norges Energi, Altibox, Hovedorganisasjonen Virke, Godtlevert.no, Proviant, Ark, Boots og Foreldreutvalget for Barnehage og Grunnskole. -Sammen med kundene sine har hun hatt ansvar for å utforme og produsere materiell til alle digitale flater, samt å lage og presentere pitcher som begeistrer. 

 

Funfact om Charlotte:

Hun heter faktisk BLOMSTERPOTTE til mellomnavn. Dette noe spesielle mellomnavnet oppsto som en spøk, men gikk fra humor til alvor ved å bli endret  i folkeregistret i 2019!

Nina Klose:

Nina er en av våre to nye grafiske designere. Med utdanning fra Sverige og fem års erfaring fra byrået Rethink, har hun bygget seg opp en bred kompetanse innom både prosess, design og produksjon. 

Nina har uttrykt en stor forkjærlighet for det analoge, hvor trykkvalitet, papir og resultat er noe Nina setter aller høyest på listen over ting hun liker å jobbe med. Men med en spirende interesse for digital design, er hun i full gang med å utnytte alle de nye mulighetene som finnes i digitale kanaler. 

Nina er en blid, strukturert og effektiv person med et godt øye for estetikk. Hun brenner også for via gode samtaler med kunden komme fram til best mulig resultat. På kundelisten sin har hun blant annet  Folkets, Eldorado, Widerøe, Coop SA, Arcus Wines, Diplom-Is og Oslo Håndverksdestilleri. 

På privaten er hun glad i å tilbringe tid både i marka og i fjellet, da friluftsaktiviteter var noe hun fikk inn med morsmelken som barn. Sammen med henne skal vi nå toppen!

Personlig mantra: Stao nao pao! (Stå nå på!)
Funfact om Nina: Du finner henne avbildet i Google maps om du søker Nygata 6 Oslo.

 

 – Check her out https://bit.ly/3zTexG1

Marthe Cathinka Bugge:

Marthe er nesten fersk fra skolebenken, men på ingen måte en lettvekter! Gjennom Art Direction linjen på Westerdals fikk hun tildelt reklamepriser som sølv i Gulltusjen og Gullkalven, samt en nominasjon i New York Festivals. Videre har hun erfaringer som AD i Atyp reklamebyrå og Hausmann reklamebyrå.

Hun har utviklet kampanjekonsepter for Apeks (Norges ledende profesjonelle gaming lag) og Fru Haugans hotell. Samt bidratt med reklameuttak i prosjekter for Mercedes, Byporten, Brynild, Bufdir og Dent. Hun har en stor forkjærlighet for å lage kreative konsepter og smarte løsninger. Hun mener den beste reklamen er den som får deg til å føle noe umiddelbart, det handler om å bevege mennesker med gode budskap som treffer.

 

Personling mantra: Det finnes alltid en løsning.
Funfact om Marthe: Hun klarer å vifte med begge ørene

 

Stian Gregersen:

Bli kjent med Stian, vår nye innholdsprodusent og kreatør – En allsidig og kreativ type med utdanning i kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling og en sterk lidenskap for fotografi.

Som ansatt siden februar har han rukket å bli husvarm og er allerede godt i gang med å jobbe med ide/konseptutvikling, skrive artikler, fotografere og jobbe med filmprosjekter på tvers av kundene våre. 

Bakgrunnen hans strekker seg fra å ha utdanning i kreativitet og forretningsutvikling, jobbet i noen år som selvstendig næringsdrivende fotograf, i tillegg til å ha jobbet i ulike reklame & kommunikasjonsbyråer (bl.a SMFB). I løpet av de siste årene har han fordypet seg i merkevarebygging, digital markedsføring og kommunikasjon – både som prosjektleder/rådgiver/innholdsprodusent for egen kundeportefølje. Han har jobbet med ulike kunder som IKEA, Kjus, Orkla, Tranemo Workwear, Mondelez, treningskjeden Mudo Gym og flere mindre gründerselskaper.

Faglig er han svært opptatt av å skape ideer og innhold i høy kvalitet, kommunisert på en måte som får kundene våre til å skinne. Han beskriver seg selv som iderik, analytisk, full av skaperglede og en som er lidenskapelig opptatt av estetikk.

Funfact om Stian: Han har laget en nettbutikk hvor han selger egenprodusert fotokunst.
Personling mantra:
“Man kan lære minst en ny ting fra hvert nye menneske man møter. 

Tom Seljeseth:

Tom er en av våre nyeste tilskudd innen grafisk design, en teknisk multikunstner utdannet fra Høyskolen Kristiania. 

Han anser seg selv som svært allsidig med mye erfaring og kunnskap innen konseptualisering, merkevare-bygging, film, musikkproduksjon, animasjon, UX/UI, produksjon og ferdigstilling av forskjellig materiell til både digitale og trykte medier. Han er typen som tar på seg nye arbeidsoppgaver full av pågangsmot og stå-på-vilje!

Tom har siden han ble ferdig utdannet jobbet i flere byråer både som frilancer og ansatt: Akari, Design Container, NordDDB, RiksTV og Ohmy. Der designet han for kunder som Moccamaster, Cupra, McDonalds, Visma, Elkjøp, Orkla og Adams Matkasse. Det føles derfor godt å lande en så ung ansatt med så solid og bred bakgrunn!

Funfact om Tom: 

Han har vært vokalist i bandet Vanora og har turnert med bandet i store deler av Europa! 

Kontakt oss på e-post, følg oss på Instagram og Facebook. Eller besøk oss på Technopolis Fornebu