For å fremme norske grønnsaker i sesong la vi fokuset på at de bare er tilgjengelig i en begrenset tidsperiode, og det er lenge mellom hver gang. For å markere dette, valgte vi å vie de litt ekstra kjærlighet og ønske grønnsakene velkommen tilbake – etter som hver av dem blir modne.
Det er utrolig gøy å få jobbe med Norske grønnsaker og med en kampanje som hedrer gjensynsgleden. Med gode minner håper vi dette inspirerer til å nyte deilige norske råvarer på sitt aller beste denne sesongen
Kampanjen fikk sin egen kampanjelogo, som også ble tilpasset hver av grønnsakene.
Vi sammenligner egenskapene til de norske råvarene med menneskelige egenskaper.
Det hele smelter sammen i vakre og drømmende filmer.
Vi ønsket å skape en stemning av gjensynsglede, og vekke gode minner og assosiasjoner hos forbrukerne.
Utendørs. Grønnsakene ønskes Velkommen tilbake både på utendørs i bybildet og når du kommer hjem fra ferie på flyplasser.
På landingssiden kan man se filmen, lese om norske sesongvarer og deres produsenter, bli inspirertav oppskrifter og utforske sesongkalenderen.