BAMAs nye filmer vil at du skal bli inspirert av reklamen deres med digge oppskrifter – og BAMA har akkurat gjort et poeng ut av nettopp dette! BAMA vil skille seg ut med å vise matretter på en annen måte, med fokus på at livet er litt tilfeldig, og at inspirasjon kommer plutselig.
BAMA tilbyr digge, smarte og kjappe oppskrifter som passer enhver – uansett hvor de enn måtte være i livet.
Kampanjen ville vekke appetitten din med digge matbilder og oppskrifter, gjennom et metaunivers – det vil si; vi ser en reklame, hvor de i reklamen blir inspirert av noe som er reklame. Med glimt i øyet og litt selvironi fra BAMA er de rett og slett ærlig med det de vil: BAMA vil inspirere til at flere spiser sunnere, og at BAMA tilbyr digge, smarte og kjappe oppskrifter som passer enhver – uansett hvor de enn måtte være i livet.
Når du er på vei hjem i kollektivtrafikken, enten på buss, T-banen eller sitter å scroller på mobiltelefonen, så blir du utsatt for reklame. Da er det ganske kjekt at det er nettopp BAMA-reklame med digge, kjappe og sunne retter som skal inspirerer deg til å lage digge, kjappe og sunne middager når du kommer hjem
På denne måten skiller de seg ut fra andre matvareaktører, og viser matretter og råvarer på en ny måte – som ikke har blitt gjort før.