Si hei til våre nye fuelere

Hele Fuel Reklamebyrå 2022

Det er med stor entusiasme at vi kan melde om “påfuel i rekkene” våre, vi har nemlig ansatt flere nye dyktige ansatte i ulike roller

Nina Klose:

Nina er en av våre to nye grafiske designere. Med utdanning fra Sverige og fem års erfaring fra byrået Rethink, har hun bygget seg opp en bred kompetanse innen både prosess, design og produksjon.

Nina har uttrykt en stor forkjærlighet for det analoge, hvor trykkvalitet, papir og resultat er noe Nina setter aller høyest på listen over ting hun liker å jobbe med. Men med en spirende interesse for digital design, er hun i full gang med å utnytte alle de nye mulighetene som finnes i digitale kanaler.

Nina er en blid, strukturert og effektiv person med et godt øye for estetikk. Hun brenner også for å via gode samtaler med kunden komme fram til best mulig resultat. På kundelisten sin har hun blant annet  Folkets, Eldorado, Widerøe, Coop SA, Arcus Wines, Diplom-Is og Oslo Håndverksdestilleri.

På privaten er hun glad i å tilbringe tid både i marka og i fjellet, da friluftsaktiviteter var noe hun fikk inn med morsmelken som barn. Sammen med henne skal vi nå toppen!

Personlig mantra: Stao nao pao! (Stå nå på!)

Funfact om Nina: Du finner henne avbildet i Google maps om du søker Nygata 6 Oslo.

 – Check her out.

Marthe Cathinka Bugge:

Marthe er nesten fersk fra skolebenken, men på ingen måte en lettvekter! Gjennom Art Direction-linjen på Westerdals ble hun tildelt reklamepriser som sølv i Gulltusjen og Gullkalven, samt en nominasjon i New York Festivals. Videre har hun erfaringer som AD i Atyp reklamebyrå og Hausmann reklamebyrå.

Hun har utviklet kampanjekonsepter for Apeks (Norges ledende profesjonelle gaminglag) og Fru Haugans hotell. Samt bidratt med reklameuttak i prosjekter for Mercedes, Byporten, Brynild, Bufdir og Dent. Hun har en stor forkjærlighet for å lage kreative konsepter og smarte løsninger. Hun mener den beste reklamen er den som får deg til å føle noe umiddelbart; det handler om å bevege mennesker med gode budskap som treffer.

Personling mantra: Det finnes alltid en løsning.

Funfact om Marthe: Hun klarer å vifte med begge ørene.

Stian Gregersen:

Bli kjent med Stian, vår nye innholdsprodusent og kreatør – En allsidig og kreativ type med utdanning i kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling og en sterk lidenskap for fotografi. Som ansatt siden februar har han rukket å bli husvarm og er allerede godt i gang med å jobbe med ide/konseptutvikling, skrive artikler, fotografere og jobbe med filmprosjekter på tvers av kundene våre.  Bakgrunnen hans strekker seg fra å ha utdanning i kreativitet og forretningsutvikling, jobbet i noen år som selvstendig næringsdrivende fotograf, i tillegg til å ha jobbet i ulike reklame & kommunikasjonsbyråer (bl.a SMFB). I løpet av de siste årene har han fordypet seg i merkevarebygging, digital markedsføring og kommunikasjon – både som prosjektleder/rådgiver/innholdsprodusent for egen kundeportefølje. Han har jobbet med ulike kunder som IKEA, Kjus, Orkla, Tranemo Workwear, Mondelez, treningskjeden Mudo Gym og flere mindre gründerselskaper. Faglig er han svært opptatt av å skape ideer og innhold i høy kvalitet, kommunisert på en måte som får kundene våre til å skinne. Han beskriver seg selv som iderik, analytisk, full av skaperglede og en som er lidenskapelig opptatt av estetikk.
Funfact om Stian: Han har laget en nettbutikk hvor han selger egenprodusert fotokunst.
Personling mantra: “Man kan lære minst en ny ting fra hvert nye menneske man møter.

Tom Seljeseth:

Tom er en av våre nyeste tilskudd innen grafisk design, en teknisk multikunstner utdannet fra Høyskolen Kristiania. 

Han anser seg selv som svært allsidig med mye erfaring og kunnskap innen konseptualisering, merkevare-bygging, film, musikkproduksjon, animasjon, UX/UI, produksjon og ferdigstilling av forskjellig materiell til både digitale og trykte medier. Han er typen som tar på seg nye arbeidsoppgaver full av pågangsmot og stå-på-vilje!

Tom har siden han ble ferdig utdannet jobbet i flere byråer både som frilanser og ansatt: Akari, Design Container, NordDDB, RiksTV og Ohmy. Der designet han for kunder som Moccamaster, Cupra, McDonalds, Visma, Elkjøp, Orkla og Adams Matkasse. Det føles derfor godt å lande en så ung ansatt med så solid og bred bakgrunn!

Funfact om Tom: Han har vært vokalist i bandet Vanora og har turnert med bandet i store deler av Europa! 

Tone Gåsbakk:

Tone er vår nye Digital-SoMe rådgiver. Denne blide og utadvendte jenta kommer fra Ål i Hallingdal, hun beskriver seg som en med stor forkjærlighet for fjell, folk og kommunikasjonsfaget. Med en profesjonsbachelor i Mat, ledelse og kvalitet fra København, har hun tilegnet seg mye kompetanse i Danmark og Norge. I starten av karrieren i 2016 var hun i rollen som matkonsulent i 2016 – Hvor hun jobbet tett med Mattilsynet, NHO, Equinor, Compass Group og Sodexo. De seneste årene har hun jobbet på tvers av både fylker og land og innen mat, markedsføring og treningsbransjen. Hennes fagfelt har vært å utarbeide kampanjer og digitale strategier for Visit Gol.Tone forteller at hun brenner for tydelig kommunikasjon, trender og aktiviteter- enten det er på sosiale medier eller på treningssenteret. Hun har fått en stor interesse for merkevarebygging og sosiale medier, takket være et aldri så lite gjennombrudd på Instagram i 2015. Hennes tips for å lykkes på sosiale medier er å vise frem særpreg, ha lidenskap for sin nisje og dele personlige historier som følgerne kjenner seg igjen i!

Funfact om Tone: På fritiden har hun en stor lidenskap for dans, deltatt i EM i twerk i 2018 og er daglig leder for twerk.no

Personlig motto: Vær deg selv, alle andre er opptatt!

Benedicte Hilde Tandsæther-Andersen:

Benedicte har et sterkt engasjement for historiefortelling og hvem vi mennesker er. Hun har bachelorgrader i kriminologi og journalistikk, begge fordi hun ønsker å forstå samfunnet bedre. Hun har bred erfaring innen tekst – som journalist, innholdsprodusent, magasinskribent, korrekturleser og kommunikasjonsrådgiver. 

Benedictes interesse for formidling går dypt: Hun er bevisst på at det går an å fortelle en historie på mange ulike måter, og at gjennomtenkte valg er avgjørende. Ambisjonen hennes er å bruke interessante og unike elementer i alle tekster hun skriver. Hver tekst fortjener gløden som kommer fra fortellerglede. 

Hun har et stort hjerte for alle slags folk; dette kommer blant annet godt med når historier skal fortelles, eller det er hektiske dager på jobben. Kort sagt tenker hun mye på hvordan andre har det.

Benedicte har alltid et kreativt prosjekt på gang, og mange som er nesten ferdige. Målet er alltid å lære noe nytt, og utfordre seg selv underveis.

Personlig mantra: Tid i naturen er aldri bortkastet.

Funfact om Benedicte: Hun samler på gamle bøker! Samlingen er et resultat av mange gode loppemarkedfunn – og får stadig eldre medlemmer. 

Kontakt oss på e-post, meld deg på nyhetsbrevet eller følg oss på Instagram og Facebook. 

For å besøke oss, ta turen til Martin Linges vei 25 på Technopolis Fornebu.

Litt ekstra Fuel til deg ❤️​

Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert på hva som skjer i byrået, se nye arbeider og få faglig innsikt – ca en gang i kvartalet ☺️

Les Fuel sin Personvernpolicy her.